Tuesday, March 18, 2014

12 MAY; STOCKHOLM, SWEDEN: Examenskonsert: "Music is about people" with Johannes Geworkian Helllman





Kära vänner och bekanta! * (english below)

Efter tre år av studier så är det nu dags för mig och min vevlira att ta examen från Kungl. musikhögskolan i Stockholm.

Det känns helt fantastiskt att få göra denna konsert som jag har valt att kalla "Music is about people".

En vän sa en gång till mig att musiken - den handlar om människorna. Denna alldeles speciella kväll kommer att handla om min musik och personerna som är delaktiga i den - mina inspiratörer, vänner och medmusiker. Det känns fantastiskt att få bjuda in till denna magiska kväll där jag delar scen tillsammans med några av dem jag trivs allra bäst tillsammans med.

Med mig på scenen denna kväll har jag en rad fantastiska musiker, konstnärer och människor:

Jordi Carrasco Hjelm - kontrabas
Elias Frigård - saxofoner
LarsEmil Öjeberget - dragspel
Kim Persson - flöjter, mandola, röst
Maija Kauhanen - kantele, röst
Rickard Jokela - bas
Robin Cochrane - slagverk

Det är fri entré till konserten och jag hoppas att alla som vill har möjlighet att delta, den här kvällen betyder väldigt mycket för mig och jag vill gärna dela den med så många som möjligt 

Tid: 19.00
Datum: Måndagen den 12.e maj
Plats: Stallet, Stallgatan 7

www.stallet.st

Hoppas att vi ses där ! 

* Dear friends and acquaintances !

After three years of study , it is now time for me and my hurdy-gurdy to graduate from the Royal . Academy of Music in Stockholm .

It feels fantastic to do this concert that I have chosen to call "Music is about people ."

A friend once told me that the music - it 's about the people . This very special evening will be all about my music and the people involved in it - my inspiration , friends and fellow musicians . It feels great to get the invite to this magical evening where I share the stage with some of the people I most enjoy together with .

With me on stage this evening , I have a number of amazing musicians, artists and people :

Jordi Carrasco Hjelm - Bass
Elias Frigård - saxophones
Lars Emil Öjeberget - accordion
Kim Persson - flutes, mandola, voice
Maija Kauhanen - kantele , voice
Rickard Jokela - base
Robin Cochrane - Percussion

There is free admission to the concert and I hope that everyone who wants to can participate , this night means a lot to me and I would love to share it with as many people as possible 

Time: 19:00
Date : Monday, May 12.e
Location: The stables , Stallgatan 7

www.stallet.st

Hope to see you there! 



Examenskonsert: "Music is about people" - Johannes Geworkian Helllman (facebook event page)




The #HurdyGurdy Weekly :|: #HGWeekly :|: http://tinyurl.com/HGWeekly

No comments:

Post a Comment